Hlavní složkou v jejím jídelníčku jsou saláty s různým ochucením. Spojuje je jejich vydatnost, která z nich činí takzvané saláty obědové, tedy jídla schopná vypořádat se i s velkým hladem a přitom nepobouřit kalorické svědomí. Kromě zeleninového základu si do nich Carmen dává maso, zejména drůbeží či rybí, případně sýry. Všechny pak doplňuje kvalitními zálivkami se zastudena lisovaného oleje a kvalitního octa, případně citrónové šťávy. Místo majonézy si pak raději dopřeje k salátu holandskou omáčku ze žloutků, která se výborně hodí k chřestu nebo artyčokům.


Závislost na cole kompenzuje cvičením

Herečka a modelka, jež se proslavila v roli sexy plavčice v Pobřežní hlídce či ve filmu Scary Movie se již několikrát přiznala k tomu, že spíše než pro kávu má slabost pro slazené nápoje, především pro Coca-Colu. Jednu dobu dokonce pila až šest plechovek denně. Svou neřest pak musela kompenzovat několikahodinovým tréninkem ve fitness.

Není tajemstvím, že si Carmen udržuje štíhlou postavu také tancem. Nezapře tak svůj vrozený talent. Už jako teenager chodila na hodiny zpěvu a tancovala v muzikálech a vytvářela své vlastní choreografie pro školní divadelní soubor. Dnes si ale oblíbila trochu jiný druh pohybu, podobný tomu striptýzovému, ale u tyče. Posiluje při něm především boky a stehna. „Aerobní striptýz vám pomůže vypadat dobře, cítit se skvěle a okořenit váš osobní život v pohodlí svého domova. Já jsem si striptýzovou tyč nainstalovala přímo v ložnici,“ nechala se slyšet Electra.


Životabudiče z kuchyně Carmen Electry

  • Na jaře holduje Carmen čerstvým tvarohům, které jsou v této sezoně nejchutnější. Navíc obsahují plnohodnotné bílkoviny, vyvážený obsah aminokyselin, mimo jiné posilující mozkové funkce, hojnost kaseinu je zase důležitá pro ochranu jater. Dostatek hořčíku, draslíku a fosforu zase zajišťuje psychickou i hormonální stabilitu. Tvaroh je nejen sytivou a lehce stravitelnou pochoutkou, ale navíc ještě výrazně omezuje riziko zubního kazu.
  • Velkou roli ve stravování přisuzuje herečka také konzervované kukuřici, která obsahuje vitaminy B, vlákninu a látku zeaxanthin. Ta prospívá očím a z konzervované kukuřice se do těla dostává lépe než z čerstvé.
  • Výborným zdrojem vlákniny jsou pro ni také fazole v konzervě. Navíc obsahují proteiny a minerály, včetně železa a zinku. Raději kupujte fazole bez přidané soli a cukru nebo je před zpracováním důkladně opláchněte. Fazole se hodí do salátů, polévek nebo k masu.
  • Carmen Electra má ve své kredenci snad všechny druhy čočky, která obsahuje látky snižující hladinu hemocysteinu (jedné ze složek cholesterolu).
  • Jezte jako Carmen dýňová semínka. Obsahují zinek, vitamin E, železo a hořčík. Všechny tyto látky jsou důležité pro zdravý imunitní systém.
  • Rajčata mají podle herečky cenu zlata. Obsahují totiž lykopen, který působí jako prevence nádorů a svědčí srdci. Přidejte si je do těstoviny, dušených pokrmů a jídel typu kari.

 

Vaříme s Carmen Electrou:

Recept: Bílý chřest s pomerančovou žloutkovou omáčkou

Připravte si: 2 kg bílého chřestu, sůl a špetka cukru na dochucení, 220 g másla, 2 žloutky, 100 ml čerstvé pomerančové šťávy, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com