Zlí jazykové tvrdí, že soustavné cvičení herečku stálo řadu zdravotních potíží. Od bolestí zad až po osteoartritidu, která si v roce 2009 vyžádala operaci. Herečka si ovšem nic takového nepřipouští a vinu dává spíše genetické výbavě. Nikdo jí ovšem nemůže upřít, že na první pohled vypadá Jane výborně. „Jsou to ze třiceti procent geny, ze třiceti procent dobrý sex, dalších třicet procent dělá sport a zdravý jídelníček a zbývajících deset procent musím přičíst na vrub svému plastickému chirurgovi,“ prohlásila kdysi herečka


Dopřává si jarní detox

S příchodem jara vnímá Jane potřebu očistit svoje tělo. Chce se zbavit toxických látek, cítit se lépe a být v lepší kondici. Zásadní roli v jejím jídelníčku hraje jedno zázračné semínko - lněné. Lněná semínka totiž velmi příznivě působí na funkce trávicí soustavy, a navíc obsahují skvělý antioxidant – vitamin E a dále také jód, který je v podstatě nezbytný pro zajištění správné funkce štítné žlázy.

Další důležitou složkou ve stravě populární herečky jsou mléčné výrobky, které působí blahodárně na zažívací soustavu a přirozeně podporují činnost ledvin.  Takovým nejlepším pomocníkem je v tomto případě čerstvý kefír. Herečka ho tak miluje, že si ho dopřává skoro každý den. Zamezuje totiž shromažďování a hnití potravy ve střevech tím, že rozkládá těžce stravitelné látky. Zakysané mléčné výrobky navíc prokazatelně stimulují imunitní systém.


Podlehla sportu

Jane Fondová před rokem vydala další cvičební DVD, a to i přes to, že má umělý kolenní i kyčelní kloub. Své tělo tak zpevňuje nejen v tělocvičně, ale také doma. Pokud se necháte inspirovat jedním z jejích tréninkových plánů, postačí vám jen podložka, dvě činky, gymnastický míč a pevná vůle.

  • 1. krok: Kliky – jako zátěž vám při tomto cviku poslouží hmotnost vašeho těla. Podle vašich fyzických možností si zvolte náročnost. Pánské kliky jsou těžší.
  • 2. krok: Dělejte to správně a poctivě – pro správné provedení kliků umístěte dlaně tak, aby v dolní fázi cviku svíraly vaše paže pravý úhel v lokti, tedy dlaně jsou v širším postavení, než je šíře vašich ramen.
  • 3. krok: Cviky s jednoručními činkami na míči jsou vhodným pokračováním po náročných klicích, protože prsní svalstvo již nezatížíte celou hmotností vašeho těla, ale pouze vámi zvolenou zátěží v podobě malých činek.


Tip podle Jane

Ať už dře několik hodin ve fitku, běhá nebo hraje tenis, své tělo Jane zpevňuje a formuje také kvalitní kosmetikou nebo dalšími šikovnými triky, které mohou pomoci i vám. Vyzkoušejte a sami uvidíte.

Ráno: Nalačno vypije sklenici vody. Příjem tekutin je nesmírně důležitý. Pít musíte celý den, ale ráno je příjem tekutin zásadní.
Než jdete cvičit: Dejte si spalovač tuků. Prodává se v tabletách či ve formě nápojů.
Po cvičení: Do sprchy si vezměte kartáček nebo masážní váleček a snažte se vaše prokrvené tělo ještě víc stimulovat. Masírujte ty nejproblémovější partie, jako jsou bříško, stehna a zadeček. Po sprchování si vyšetřete ještě trochu času a věnujte svému tělu hydrataci a zpevňování v podobě kvalitního krému, zpevňujícího tělového mléka nebo dalších speciálních modelačních přípravků.
Nezapomeňte: Na spánek, sebedůvěru a dobrou náladu.

 

Vaříme s Jane Fondovou

Recept:  Špenátová polévka s parmazánem

Připravte si: 2 šalotky, 700 g čerstvého špenátu, 1 l zeleninového vývaru, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com