Jennifer Lopez je zpěvačka, herečka, tanečnice a v neposlední řadě také matka dvou dětí. Není tedy pochyb, že má neustále plné ruce práce. Jak to ale dělá, že dokáže být neustále fit? „Vše záleží na životosprávě. Já jsem si musela nastolit komplexní režim, který zahrnuje fyzickou aktivitu i určité omezení. Je to náročné, ale stojí to za to. Cítím se o moc lépe než kdykoliv předtím,“ prozradila J.Lo - jak se jí v Hollywoodu přezdívá.

 

Plnoštíhlost jí sluší

Zpěvačka ale rozhodně nepatří do té skupiny dietářů, kteří za každou cenu hladovějí. I když se dříve trápila kvůli stehnům a zadečku, dnes naopak vidí v těchto partiích svou přednost. I malé pochutiny v podobě čokolády a mléčných výrobků si prý občas ráda dopřeje. V jejím případě jde spíše o dietu, která organismus nezatěžuje škodlivými látkami. Proto se vyhýbá cigaretám a alkoholu. Jennifer také prozradila, že v rámci zdravého hubnutí využívá doručovací služby, která rozváží čerstvé ovoce a zeleninu. Všechno jídlo navíc rozděluje do několika malých porcí denně, které zapijí neperlivou vodou. Dbá i na dostatek potřebných živin a vitamínů a zcela se vyhýbá fastfoodové stravě.

 

Třikrát týdně v posilovně

Jennifer Lopez také pravidelně cvičí s fitnessovým trenérem celebrit Gunnarem Petersonem, který úzce spolupracoval třeba s hvězdami jako Angelina Jolie a Penelope Cruz. Pod jeho vedením trénuje zpěvačka v posilovně nejméně třikrát týdně, vždy po dobu jedné hodiny. Ideální se v jejím případě staly i vytrvalostní sporty, jako jsou turistika, jízda na kole, plavání nebo tenis. I na procházce zvyšuje tempo. Rychlá chůze v mírnějším terénu podle ní udělá své. Kromě toho ráda navštěvuje cvičební kurzy s kombinací kratšího aerobního rozcvičení a následným cvičením s protahováním. Mezi oblíbené řadí pilates, jógu nebo tanec.

 

 

Buďte fit jako Jennifer

Kromě pravidelného pohybu se zpěvačka snaží dodržovat i určité stravovací návyky. Zkuste to jako ona!

  • V každodenním jídelníčku používejte kvalitní olivový olej. Snižuje cholesterol a zároveň zrychluje metabolismus. Dávejte si ho na chleba, do salátů a nebojte se ho použít i při smažení.
  • Nejméně 2x týdně si připravte tučnou mořskou rybu. Obsahují omega-3 mastné kyseliny, které jsou přírodními léky pro srdce. Nejlepším zdrojem těchto látek jsou například tuňák, losos či makrela.
  • Máte-li rádi červené maso, zkuste zvěřinu. Oproti hovězímu je v ní jen zlomek tuku.
  • Při přípravě jídel používejte cibuli. Ideální je červená, která obsahuje mnoho antioxidantů.
  • Pijte čerstvou šťávu z pomeranče. Pokud sníte celý pomeranč, doplníte si i důležitou vlákninu.

 

Vaříme s Jennifer Lopez:

 

Recept: Pečená ryba s citronem a bylinkami

Připravte si: 4 očištěné steaky čerstvé ryby (nejlépe tuňák, losos, treska), 4 lžíce olivového oleje, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com