Postava Denise Richardsové se v průběhu posledních let hodně měnila. Přestože pokaždé, když byla těhotná, přibrala kolem 14 kilogramů, dokázala to vždy za několik týdnů shodit. Tajemství jejího jídelníčku přitom spočívá v prostých zásadách, kterých se slavná herečka celý život drží.

 

Jí všechno, ale s mírou

Stejně jako většina celebrit i Denise říká, že zůstat ve skvělé formě znamená hodně odříkání. Přesto ale není svou váhou posedlá a jí téměř všechno, ale s mírou. „Co se diet týče, jsem v pohodě. Beru je stále s rezervou, hlavně kvůli svým dětem. Před nimi nikdy nemluvím o váze nebo přibírání. Tento přístup totiž u mladých dívek vzbuzuje pocit nespokojenosti se svým tělem a to já u svých holčiček nechci dopustit,“ prozradila kdysi herečka sportovnímu magazínu Shape.

 

Podlehla popularitě vaření

Denise Richards se také nechala zlákat populárními pořady o vaření. Dokonce se teď stravuje s rodinou častěji doma než v restauraci, a to díky jejímu nadšení pro kulinářské řemeslo. Naučila se perfektně připravovat klasickou americkou kuchyni, například steaky či hamburgery. Nejčastěji ji ale uvidíte u stolu se salátovou miskou. Denise je totiž doslova posedlá zeleninou – především okurkami a rajčaty. Dává si je ve všech možných formách několikrát týdně. K snídani pak miluje ovesné vločky se sušeným ovocem. Stačí jí prý každý den jedna porce a nemá hlad až do večeře.

 

Figuru tvaruje pomocí míče

Denise využívá možnosti takzvaného moderního cvičení. Oblíbila si například posilovací program balantes, kde cvičí s pomocí overballu – malého měkkého míče. Díky němu se procvičují určité balanční polohy, a proto pracují především vnitřní vrstvy příčných a šikmých břišních svalů společně s nejhlubší vrstvou meziobratlových svalů. Při tomto cvičení se ale také posilují svaly pánevního dna a šíje, které uvolňují tolik namáhanou páteř. Mezi hereččiny další oblíbené sporty pak patří pilates nebo bikram jóga, kde se cvičí při 42 °C. Tělo prý také dokonale pročistí, protože během dne, kdy ji cvičí, musí vypít aspoň 4 litry vody. „Cítím se zdravá a silná po psychické i fyzické stránce. Všem tento sport doporučuji,“ dodala Denise.

 

 

Tipy podle Denise

Chcete vědět, co důležitého obsahuje jídelníček slavné herečky? Vezměte si tužku, papír a zapište si důležité body. Vyplatí se vám to!

  • Kupte si ALOE VERA ve formě gelu určeného k přímé konzumaci. Tvoří ho přibližně 95 procent vody a 5 procent více než dvou set různých účinných látek. Velmi pomáhá také při hubnutí.
  • Pravidelně si dopřejte vitaminovou bombu v podobě ovocného salátu z KIWI. Je bohatý na vitaminy C, E, B a provitamin A. V zimě je také skvělou prevencí proti chřipce, rýmám a všem druhům nachlazení. Jeho pravidelná konzumace navíc prospívá zdravé funkci srdce a svalů.
  • Abyste neměli nutkání ve dne se přejídat, pamatujte na kvalitní snídani. Ideální jsou VAJÍČKA.
  • Zaměřte se na pravidelnost a třikrát týdně tvarujte tělo na hodinách PILATES. Cvičením pro sebe uděláte hodně a zároveň přirozeně hubnete.
  • Plánujte si svou práci i koníčky v rámci týdne s rozumnými intervaly a časem na ODPOČINEK.
  • Vyzkoušejte AKUPRESURU. Tato tlaková masáž vytváří energickou rovnováhu, čímž se vaše bolesti nebo obtíže zmírní, případně nevzniknou vůbec.

 

Vaříme s Denise Richardsovou: 

Recept: Gazpacho z okurek a podmáslí

Připravte si: ¾ hrnku celých oloupaných mandlí, 100 g bílého chleba bez kůrky nakrájeného na kostičky, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com