Známá herečka byla vždy jedinečná svou specifickou krásou – přirozeně husté zrzavé vlasy a zelené oči. Všichni ale zároveň vždy obdivovali její štíhlou a přitom ženskou postavu, kterou si Nicole udržuje celý svůj život. Hvězda filmů Návrat do Cold Mountain, Moulin Rouge či Hodiny má přitom docela jednoduchý recept. Vodu a zdravé potraviny! Zásadně také nevynechává snídani. „Moc ráda jím. Když občas přiberu nějaké to kilo, tak se potom snažím nějaký čas držet zpátky. Většinou to jde ale docela rychle,“ prozrazuje. Nicole Kidman se ale především snaží hodně sportovat.


Plave už od dětství

Hereččin cvičební plán zahrnuje pravidelné kardio cvičení, jako je běh (týdně uběhne až 30 kilometrů), ale především plavání, kterému se věnuje už od dětství. Jako malá totiž vyrůstala v Austrálii. Voda se tak pro ni stala perfektním způsobem, jak tvarovat tělo, spalovat kalorie a užít si i spoustu zábavy. Dnes sice Nicole preferuje bazén, ale o to víc zvýšila zátěž svého tréninku.

Pokud tedy chcete, aby byly brzy vidět výsledky, stanovte si stejný týdenní program, jako to dělá právě Nicol Kidman. V ideálním případě si vyčleňte 45 minut třikrát týdně. Výmluva, že po práci nemáte čas nebo jste unavení, neprojde. Nicole i přes svůj nabitý rozvrh si absenci také neomlouvá. Zlepšit kondici a shodit několik kilogramů můžete klasickým plaváním na délku bazénu nebo si zacvičit pod vodou. Možností je hned několik, nabízejí se například aqua aerobic či spinning.

Sama herečka to ráda střídá a velice si to pochvaluje. „Toto cvičení je účinné a navíc bezpečné,“ nechala se slyšet Nicole, kterou díky speciálním tréninkům ve vodě přestala bolet i záda. Díky držení rovnováhy ve vodě se totiž zapojují všechny svaly, které podpírají páteř.


Vyhýbá se smaženým potravinám

Co se jejího jídelníčku týče, Nicole se zásadně vyhýbá smaženým jídlům, mezi která patří třeba hranolky. Obsahují totiž látku zvanou akrylamid, jež je ve vysokých dávkách škodlivá. „Jíst často tyto potraviny je něco podobného jako kouřit cigarety. Čím více toho sníte, tím větší pravděpodobnost, že vás choroba skolí,“ říká herečka, která když má chuť na něco pečeného, smaží jedině na olivovém oleji a ještě nechá jídlo okapat.

Tajemství její sexy postavy ale spočívá i v biopotravinách, které Nicole konzumuje v malých dávkách šestkrát denně. Na jejím stole se tak nejčastěji objevuje celozrnný chléb, bílé maso, zelenina a ovoce. A když má někdy chuť osladit si život, nahrazuje bílý cukr třtinovým nebo medem. Čokoládu pak raději vymění za ovocný salát s rozinkami či mysli tyčinku. Dodá tak tělu vitaminy a vlákninu.

 

 

Zdravé tipy podle Nicole:

  • Snažte se být vynalézaví v kuchyni - pomůže vám to vytvořit si lepší vztah k jídlu a kontrolovat množství potravin.
  • Sáhněte po potravinách obsahující kyselinu listovou (brokolice, kapusta, špenát). Jde o vitamin skupiny B, který podporuje tvorbu hormonů štěstí.
  • Dezerty si dávejte spíš po obědě než po večeři. Odpoledne budete mít čas spálit kalorie.
  • Vyzkoušejte Thalassoterapii. Během tohoto ošetření vám kosmetička připraví zábal z mořských řas. Látky v nich obsažené podporují přeměnu tukových buněk a pomáhají odvádět škodlivé látky z těla. Tato terapie zároveň zmírňuje hluboko usazenou celulitidu, zpevňuje ochablou kůži a zjemňuje strie.


Vaříme s Nicole Kidman:

Recept: Cavolo nero

Připravte si: 3 hlávky cavolo nero, 3 lžíce olivového oleje, 1 stroužek česneku, nakrájený na plátky,  Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com