Před několika lety média spekulovala o tom, jestli Nicole Richie netrpí anorexií, zvláště poté, co byla v roce 2006 hospitalizována. Ze všech problémů ji ale nakonec dostal její přítel Joel Madlen, kterého si později vzala. Tehdy se Nicole svěřila, že jí pomáhá i kvalitní, zdravá strava a především cvičení. „Pokud chcete spalovat tuk a zároveň vypadat zdravě, musíte souběžně dělat několik věcí, ale nejdůležitější je stejně rozhodnutí, že to myslíte opravdu vážně. Nestačí být veden snahou shodit 3 nebo 10 kilo. Musíte zkrátka změnit svůj stravovací režim i životní návyky.“

 

Projídala se ke kráse

Kult štíhlosti na nás útočí ze všech stran a Nicole by o tom mohla vyprávět. Aby se mohla dostat zpět do formy a přibírat kilogramy, musela svůj jídelníček konzultovat s dietologem a lékaři. Začala konzumovat více sacharidů (jako přílohu volila nejčastěji těstoviny nebo rýži), k snídani si nejčastěji dávala tmavé pečivo s medem a odměňovala se dezertem z piškotového těsta. Právě piškot po večeři je totiž zázračným prostředkem k přibírání na váze. Nicole v konzumaci těchto potravin nesměla dlouho polevit a jen její silná vůle ji prý dovedla k vytouženému cíli.

 

Trénink neomezila

I když bylo jejím přáním přibrat, nechtěla se smířit s tím, že by její postava neměla štíhlé a pevné tvary. Začala proto i s pravidelným tréninkem. Vzhledem k věku a již lepšímu zdravotnímu stavu jí její sportovní trenér doporučil aerobní typ tréninku. Během něj dochází ke spalování tuků, posílení srdečně-cévní činnosti a ke zlepšení vytrvalosti. Pro začátek Nicole cvičila dvakrát týdně alespoň 20 minut a postupně se vypracovala až na 45 minut. Sportovala pravidelně po ránu a nalačno. V jejím případě byla nejvhodnější jízda na kole a rotopedu.

 

Jezděte na rotopedu jako Nicol!

Po porodech svých dvou dětí musela Nicole přitvrdit a postavu si hlídat. Vsadila především na cyklistiku a jízdu na rotopedu.

 

1. Pořiďte si prodyšné oblečení – nejlépe elastické cyklokalhoty nebo volné šortky, speciální trička a sportovní podprsenku z funkčního materiálu.
2. Nejezte hodinu před jízdou. Energii doplňte celozrnným pečivem s nízkotučným sýrem a zeleninou.
3. Cyklistika je hned po chůzi pro člověka nejpřirozenějším pohybem. Nezatěžuje nepřiměřeně klouby ani svaly.
4. Po jízdě si protáhněte svaly. Při nedostatečném strečinku by vás druhý den svaly mohly bolet, protože se v nich usadí kyselina mléčná.
5. Pravidelný trénink na rotopedu je vhodný zejména pro kuřáky, protože snižuje o 50 % riziko vzniku srdečních onemocnění, ke kterým jsou náchylní právě milovníci tabáku.

 

Vizitka Nicole Richie

Datum narození: 21. 9. 1981
Znamení: Panna

Přišla na svět jako Nicole Camille Escovedová, rodiče se o ni ale nestarali a skončila v dětském domově. Měla ovšem to velké štěstí, že si ji adoptoval člen skupiny The Commodores zpěvák Lionel Richie se ženou Brendou. Za kmotra jí šel sám popový král Michael Jackson. Protože měla kolem sebe samé muzikanty, rozhodla se pro vlastní skupinu, kterou pojmenovala Darling, což se však k plánu hrát rock příliš nehodilo. Kapela se zakrátko rozpadla a Nicole začala v roce 2003 uvádět s kamarádkou ze střední školy Paris Hilton reality show The Simple Life. V průběhu dalších několika let společně s Paris navštěvovala večírky a plnila stránky bulváru skandály. Zvrat přišel, až když potkala svého budoucího manžela zpěváka Joela Madlena, s nímž dnes vychovává dvě děti a společně se angažují i v nadaci, která pomáhá opuštěným dětem.

 

Vaříme s Nicole Richie:
 

Recept: Tatarák z krevet podle Nicole Richie

Připravte si: 600 g vyloupaných krevet, půlka vyzrálé papáji, sůl, mletý bílý pepř, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com