Elizabeth si našla způsob hubnutí, který nevyžaduje hodiny pocení v posilovně. Stala se velkým fanouškem řeřichové diety, která jí pomáhá zůstat štíhlou, i když si sem tam dopřeje nějakou dobrotu. „Vypiji šest až osm šálků řeřichové polévky denně. Příprava je jednoduchá a výsledek zázračný,“ prozradila své tajemství populární herečka a hvězda filmů Čtyři svatby a jeden pohřeb či Smlouva s ďáblem.

 

Bez drastických diet a hladovění

Elizabeth nepodléhá hollywoodským dietám, které podle jejích kolegyň okamžitě vyřeší problém s nadváhou. Herečce se podařilo úspěšně zhubnout a váhu si udržet až díky hubnoucímu programu, který pečlivě dodržuje už několik let. Ale i tento způsob hubnutí má svá pravidla. Zeleninové polévky, která dokáže shodit přebytečné kilogramy, musíte jíst minimálně 6 porcí denně po dobu jednoho týdne. Recept najdete níže.

 

Sportu nefandí, i když…

Herečce se takto podařilo rychle zhubnout před svatbou i po porodu. Celý její jídelníček ale obsahoval kromě řeřichové polévky také jedno vydatné jídlo denně, ovšem s vyváženým poměrem sacharidů a bílkovin. Nejčastěji to byla grilovaná ryba, těstoviny nebo japonské sushi. Co se sportovních aktivit týká, Elizabeth není žádný fanda pravidelných tréninků v tělocvičně za asistence zkušeného trenéra. Přesto se cvičení úplně nevyhýbá. Miluje běhání v parku, plavání a hodně energie jí stojí prý i starost o syna.

 

 

DESATERO zdravého životního stylu podle Elisabeth Hurley:

Hubnutí, ale i udržení hezké a fit figury vyžaduje ten správný přístup. Elizabeth Hurley se řídí těmito zásadami:

  • JEZTE ZDRAVĚJI – vyhýbejte se uzeninám a živočišným tukům, které zvyšují hladinu cholesterolu. Sílu vám dodá ovoce, zelenina a luštěniny. Neopomíjejte ani pitný režim.
  • POHYBOVÁ AKTIVITA – na jaře je nejlepší čas, kdy začít s nějakým sportem. Pokud nemáte čas, choďte aspoň pěšky do práce nebo na krátké procházky.
  • ZOBEJTE VITAMINY – potravinové doplňky přijdou vždycky vhod. Dodají potřebné živiny a člověka chrání před virózami.
  • NEZANEDBÁVEJTE MILOSTNÝ ŽIVOT – sexuální radovánky spouští v těle produkci hormonu dobré nálady a likvidují látky způsobující stres a úzkost.
  • KÁVU, ČAJ A COLU - si dejte naposledy odpoledne.
  • DOPŘEJTE SI MASÁŽ – jednou týdně si zajděte na relaxační masáž, která uvolní zatuhlé svaly a povzbudí vaše smysly.
  • SLADKÉ POVOLENO – pokud se stravujete zdravě, občasná návštěva cukrárny nebo miska chipsů vašemu tělu určitě neuškodí.
  • PŘIHLASTE SE NA KURZ VAŘENÍ – domácí strava je nadevše.
  • S ALKOHOLEM JEMNĚ – jedna sklenka vína denně neuškodí. Ve větší míře ovšem tělo unavuje a dehydratuje.
  • DOPŘEJTE SI VÍCE SPÁNKU – I když se vám ještě spát nechce, jděte si lehnout tak, abyste si mohli dopřát aspoň 7-8 hodin spánku.

 

Vaříme s Elizabeth Hurley:

 

Recept: Řeřichová polévka

Připravte si: 3 hrstě řeřichových lístků, 2 brambory, 1 malá cibule, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 
 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com