Sandra založila svoji dobrou kondici na vyváženosti svého jídelníčku. Jednotlivé potraviny oznámkovala podle jejich vhodnosti ke konzumaci na snídani, svačinu, oběd nebo večeři. Žlutě má označené ty, které by měly tvořit základ jejího jídelníčku, nezvýrazněně pak ty, které jsou vhodné, ale neměla by jich sníst velké množství, a nakonec červeně ty, kterým je lepší se vyhnout. Hvězda filmů Nebezpečná rychlost či Slečna drsňák se sice snaží držet dál od nezdravého jídla, ale pouze do víkendu. „Miluju sladkosti, pečivo, pizzu nebo arašídové máslo,“ říká Sandra a od pátečního večera až do nedělní noci se nijak neomezuje. V pondělí pak ale opět najede na svůj osvědčený střídmý stravovací plán.


V pubertě s váhou bojovala

Když byla Sandra mladší, chtěla mít postavu daleko hubenější, přesto ale odmítala hladovět. Je totiž požitkářka a jak sama později přiznala, byla doslova posedlá nezdravou stravou. Když ale zjistila, že jde její váha nahoru, ze dne na den se vrhla na dietu, díky které sice nějaké to kilo shodila, ale časem ho zase nabrala zpět.

„Byl to začarovaný kruh až do doby, kdy jsem to prostě přestala řešit,“ popisuje herečka. Na vině byly tenkrát pravděpodobně hormony. S věkem se ale jejich hladina ustálila a Sandra začala přirozeně hubnout. Už ale během puberty Sandra pravidelně cvičila. Chodila plavat, běhat a na dlouhé procházky.


Cvičení je rutina

Dnes se její trénink hodně pozměnil. Slavná komediální herečka vyhledává hlavně aktivity, při kterých si odpočine, zapomene na starosti a zároveň se nabije energií na další pracovní den. „Pravidelně chodím na pilates, kickbox a hlavně jezdím na kole,“ říká Sandra, která také třikrát týdně cvičí ve fitness pod vedením známého trenéra Edena Paula.

„Sandra má za to, že i štíhlá žena musí zůstat ženou. Proto trénink nepřehání a vždy se po něm i dobře nají,“ říká Eden, jenž herečce také radí s dietou. Vždy po cvičení jí doporučí jídelníček, který je založený na principu dělené stravy. „Tělo tak dokáže lépe trávit a působí to jako vzpruha pro metabolismus,“ tvrdí Eden. Sandra si tak dává pokrmy buď jen z těstovin či brambor, nebo jen samotné maso. Ovoce i džusy si ale dopřává dle libosti a stejně tak i oříšky.

 

 

Tipy podle Sandry

Chcete si udržet pevnou postavu, zdravý a krásný vzhled a nepodléhat stresu z hektického životního stylu? Řiďte se radami, které zabírají i na Sandru Bullock!

  • Dopřejte si třikrát týdně sprchu nebo koupel spojenou s aromaterapií. Náladu vám zvedne vůně máty, tymiánu i lesních plodů.
  • Nepodceňujte pravidelný odpočinek, nezapomínejte se věnovat svým blízkým a koníčkům.
  • K odbourání stresu vám pomůže strava bohatá na vitaminy B, selen, zinek a draslík. Jezte oříšky, listovou zeleninu a celozrnné pečivo. Obsahují totiž tuky a vitaminy, které zároveň zabraňují tvorbě vrásek.
  • Pijte zelený čaj. Je silným antioxidantem bojujícím proti nádorovým onemocněním, ale také vám pomůže zbavit se nadbytečných kilogramů.
  • Pokud vás trápí unavená a povadlá pleť, zkuste sušenou syrovátku. Její účinky jsou přímo zázračné a Sandra na ni nedá dopustit.


Vaříme se Sandrou Bullock:  

Recept: Polenta s pečenou dýní a česnekem Sandry Bullock

Připravte si: 1 středně velká dýně, 5 neoloupaných velkých stroužků česneku, 3 lžíce slunečnicového oleje, 40 g másla, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 


 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com