V roce 1989 si jí všiml jeden kameraman, který sledoval na tribuně zápas amerického fotbalu. Ještě tentýž rok dostala nabídku zapózovat pro pánský magazín Playboy. I když se fotografování zpočátku obávala, na nabídku po dohodě se svou maminkou kývla. Tento okamžik pak odstartoval její strmou kariéru.

Nedlouho na to si jí totiž všimli filmoví producenti, díky nimž si pak střihla několik menších rolí. Objevila se například v seriálech Kutil Tim nebo Ženatý se závazky. Ten pravý úspěch ovšem sklidila až za roli plavčice C.J. v Pobřežní hlídce. Co na tom, že celou dobu jenom plavala a běhala, usmívala se a řešila, koho pokousal žralok a kdo se zrovna topí. Roli tenkrát vzala bez jakéhokoliv zaváhání. A i když byl pak seriál kritiky hodnocen negativně, nedal se vnadné Pam upřít talent zalíbit se. Za vším ale stojí hodně dřiny a hlavně velmi strohý jídelníček.


Hubne u tyče i úklidem

Nejen svými prsy, ale také plochým bříškem a pevným pozadím si blonďatá herečka získala tisíce fanoušků. Skvělou posilovací metodou je pro ni pilates, ale také klasické sklapovačky. Každé ráno si proto najde půl hodiny a udělá si pět nebo šest sérií po třiceti. „S trenérkou taky cvičím břicho tak, že se opřu o podlahu lokty a nohy mírně pokrčím a špičky táhnu k sobě. V této poloze jsem i několik minut. Aby mi to rychleji ubíhalo a aby to bylo ještě o trochu namáhavější, střídavě zvedám pravou a levou nohu. Není to nic lehkého, ale musím říct, že to opravdu funguje,“ pochvaluje si. Ani její nohy nejsou dar od boha, jak by se mohlo zdát, ale něco, co si tvrdě vydřela v tělocvičně. Abyste je měli stejně pěkné a štíhlé, stačí se řídit radami její osobní trenérky. Ta sází především na holubičku a zvedání nohy do strany. Tento malý trénink navíc můžete klidně provozovat i doma v obýváku. Kromě toho má Pamela v ložnici ještě striptérskou tyč, u níž s oblibou tančí. V USA je tato zábava ve fitness velký hit. Jednou také přiznala, že je posedlá úklidem, a proto si na údržbu svého luxusního sídla nikdy nenajala uklízečku. „Mám ráda hlavně vysávání a praní prádla,“ prozradila svůj další tajný tip na hubnutí.

 


Pečlivě vybraný jídelníček

Herečka se rovněž proslavila svou přísnou vegetariánskou stravou. Maso přestala jíst poté, co viděla svého otce na zahradě odřezávat hlavu jelena, kterého právě ulovil. Už jako studentka střední školy se tak stala členkou PETA organizace (People for the Ethical Treatment of Animals, sdružení pro etické zacházení se zvířaty) a horlivým stoupencem práv zvířat. Ve svém jídelníčku maso i ryby nahradila sójou a tofu. Zvýšila také příjem ovoce a zeleniny, kterými nahradila nezbytné sacharidy. Den tak začíná ovocným salátem z melounu, jahod, hroznů a broskví, k obědu si pak dá třeba karbanátky z černých fazolí se sójovým sýrem. Když přijde čas na večeři, postačí jí lehký salát či ovesné vločky. Jako občerstvení v průběhu dne jí pak poslouží různá semena nebo ořechy. Pamela také zastává názor, že všechny potraviny musí být alespoň ze 75 % syrové nebo tepelně neupravené. Vše samozřejmě v bio kvalitě. Po celý den také dodržuje potřebný pitný režim, proto je tak často viděna se svým oblíbeným Perrierem - perlivou minerálkou. Má několik triků, které jí pomáhají překonat chuť na jídlo. Třeba pětkrát denně žvýká žvýkačky bez cukru. Pro přátele vaří výhradně sama, aby si mohla sama zvolit ingredience.


Vaříme s Pamelou Anderson:

 

Recept: Green Hormony - Zelená harmonie

Připravte si: stolní neperlivou vodu, 1 citron, misku jahod, čerstvé lístečky máty, Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...


 

Více o celebritách čtěte na www.story.cz



Autor: Soňa Stehlíková | Fotografie: www.isifa.com