Demi Moore je přímo ukázkovým příkladem zdravě se stravující osoby. Raději půjde o hladu spát v devět hodin večer, než aby po šesté něco snědla, chuť bílého pečiva si už nepamatuje a kalorickou hodnotu různých druhů potravin odříká zpaměti tak jako jiní Máchův Máj.

Když se jí ale novináři zeptají, zda občas nemá chuť na nějaké „nezdravé“ jídlo, hned se rozpovídá. „Že bych někdy měla chuť na hamburger z fastfoodu, to ne. Ale občas mi všechna ta zdravá jídla lezou na nervy. Syrová zelenina mě nadýmá, ryb a dušeného kuřete už mám plné zuby a odtučněných jogurtů se člověk nenají, ani kdyby si jich dal pět.“ Ani tak ale neuvažuje o změně.

Miluje saláty i ovoce a když nemůže na jídelním lístku najít nic „vhodného“, raději zapije hlad třemi sklenicemi vody. Herečka si ovšem nemyslí, že by svému tělu dávala nějak zabrat. Podle ní je prý lepší držet se na uzdě neustále, než donekonečna zkoušet jednostranné diety a potažmo nato trpět jojo efekty.


Žije zdravě nonstop

Demi si potrpí na superfood, což jsou potraviny, které se vyznačují vysokým množstvím antioxidantů, vitaminů, hořčíku a dalších prospěšných prvků. Často se tak na jejím stole objevuje čerstvé ovoce, ale i doplňky, do nichž jsou tyto prvky přidány, tedy různé vody či tyčinky.

Jídelníček obohacuje i o potraviny, které jí dodávají energii a nahrazují sacharidy. Seznam surovin se tak rozšiřuje třeba o dvě jablka denně a lososa, jenž je zdrojem bílkovin, minerálů a omega 3 nenasycených mastných kyselin. Na talíři se jí pak často objevuje i brokolice s olivovým olejem nebo třeba fazole, které dodávají tělu velké množství vlákniny, železa a vápníku.

 


Elixír mládí podle Demi

Krásná a věčně mladá Demi Mooreová vypadá skvěle ,,na place“ i doma. Může za to nejen její životospráva, ale i disciplína, se kterou přistupuje ke svému tělu. Jako recept na krásu nabízí třeba kickbox či capoieru. „Díky boxování se mi během krátké doby změnilo tělo k nepoznání,“ prohlásila nadšeně. „Nikdy jsem neměla tak štíhlé a vyrýsované paže i ramena jako teď a hlavně – z tréninku vždy odcházím ve skvělé náladě.“

Bojová umění ale nejsou jediné sporty, kterým se herečka pravidelně věnuje. Ráda má i jógu nebo pilates. Svaly se při nich totiž zpevní, prodlouží a navíc i zeštíhlí. Každý den si také najde čas na kardiotrénink či aerobik. Zároveň také svou pokožku nepřetěžuje příliš mnoha přípravky. Své kosmetické rituály přizpůsobuje vždy tomu, jak se její pleť zrovna cítí. Ráda se také inspiruje vzorem filmových hvězd ze čtyřicátých let. Vždycky se snaží vypadat jako skutečná dáma.

 

Recept: Cha-er-pin ský fazolový salát

Připravte si: 300 g vařených červených fazolí, 150 g řapíkatého celeru, 10 g olivového oleje,  Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 



Autor: Soňa Stehlíková | Fotografie: www.isifa.com