Julia Roberts má takřka celý dospělý život dokonalou postavu. Jako odpůrce plastických operací si navíc zakládá na přirozenosti, a přesto nám před očima vůbec nestárne. Jedna z nejpopulárnějších a také nejpůvabnějších amerických hereček klade velký význam na životosprávu. Zdravá výživa je pro ni důležitá a striktně dbá na to, aby se jí držela i její rodina - ať už pro dobrý pocit, fyzičku anebo i pro správně fungující imunitní systém. Je příznivkyní různých programů, které se jednotlivými aspekty životosprávy zabývají, a zároveň vždy dbá na to, aby ona i její tři děti nejedly nezdravě. Tedy aby jejich strava nebyla zbytečně tučná nebo s nadbytkem cukrů a aby obsahovala co nejvíce kvalitního masa, ovoce a zeleniny.


Stravuje se především na bázi ovoce

Dieta, kterou se Julia řídí, byla vyvinuta okolo roku 1920, aby pomohla hollywoodským filmovým hvězdám zhubnout. A v čem spočívá? V pojídání ovoce, a to především v zimní sezoně. Druhy libovolně kombinuje a dává přednost ananasu, kiwi a banánu. Tato dieta klade důraz na pitný režim a doporučuje směsi ovocných šťáv, enzymů a minerálů, které snižují chuť k jídlu a zároveň vyrovnávají hladinu cukru v krvi a  čistí trávicí trakt. Tento hubnoucí program je nicméně založený na konzumaci luxusních potravin, jako jsou například humr, jehněčí maso a krevety. Zakázány jsou brambory, chléb a celozrnné pokrmy. Tato dieta povoluje 600 až 800 kalorií denně, a proto se při ní hubne poměrně rychle.

 


Žije sportem

Hvězda filmu Pretty Woman se zároveň netají tím, že za svou postavu vděčí především rychlému metabolismu. „Ve skutečnosti za to, jak jste štíhlí, zodpovídají z 97 % geny. Jen 3 % se odvíjí od toho, nakolik jste ochotni na sobě zapracovat.,“ prohlásila jednou přesvědčeně. Jak Julia už několikrát předvedla, v jídle se opravdu krotit umí. Velkému váhovému skoku se totiž vyhnula i v těhotenství a těch několik kilogramů navíc po porodu hravě shodila díky pilates a pravidelnému tréninku v posilovně se svou dlouholetou trenérkou Kathy. „Cvičení má Julia velmi kreativní a vždy jej přizpůsobuje roli, která jí momentálně čeká,“ prozradila trenérka časopisu In Style. Nejčastěji prý Julia trénuje na běžeckém pásu, s činkami anebo ve vodě. Všechny sestavy opakuje minimálně pětkrát, a to v různých intervalech a s různou intenzitou.

Tipy podle Julie Roberts:

  • Jezte kvalitní a pouze čerstvé ovoce. Má nízkou energetickou hodnotu a dá se použít i do koktejlů, salátů nebo k masu.
  • Jezte česnek! Je prokázáno, že snižuje vysoký tlak.
  • Důležitá je pohybová aktivita. Pokud nemáte čas na sport, choďte pěšky do práce nebo na procházky.
  • Jednou za měsíc hýčkejte svou pokožku indonéským rituálem Lulu. Začíná jemnými doteky, následuje zábal těla a jemný peeling směsí koření. Ten navrací pleti rovnoměrné zabarvení a jas. Procedura je završena ošetřením přípravkem s kaviárem, který pleť do hloubky hydratuje.

Vaříme s Julií Roberts:

Recept: Ovocná koktejlová bomba

Připravte si: ½ ks zralého ananasu, ½ ks růžového grepu, 1 střední banán,   Pokračovat...

Další recepty: Hlavní chod | Salát | PolévkaDezert | Chuťovky | Více...

 



Autor: Soňa Puchmertlová | Fotografie: www.isifa.com