Již patnáct let si získává čtenáře časopis Dům a Zahrada. Zůstává stále aktuální a stylový, což dokazuje zbrusu novým logem, které svůj design přizpůsobuje požadavkům 21. století. Nové logo laděné do červené a tmavě šedé barvy se znakem & místo českého A, přehlednější, stylově sjednocená a modernější obálka patří mezi zásadní novinky dubnového čísla tohoto měsíčníku. Autorem nového loga je art director české verze časopisu Marie Claire David Sheppard.

„Logo je modernější, designově čistší, ale vychází z loga, na které byli čtenáři zvyklí. Nechtěli jsme změnu pro změnu, revoluci za každou cenu – šlo nám o to, aby čtenáři svůj časopis ve schránkách a na trafikách stále poznali. Jsme přesvědčeni, že se nám nové logo povedlo. Posoudit to ale musí hlavně čtenáři," říká k proměně časopisu jeho šéfredaktor Petr Zavadil.

Logo od roku 1996, kdy byl měsíčník Dům a zahrada založen, prošlo několika úpravami. Prohlédněte si, jak se měnilo v průběhu let existence časopisu.

V dubnovém čísle časopisu DŮM & ZAHRADA, který je v prodeji od 15. března 2011, dále najdete:

  • Hlavní téma: Střecha
  • Kompletní výsledky prestižní ankety Top Domy 2011
  • Pár slov ing. arch. Jana Rampicha o tom, co nechtít po architektovi
  • Záludnosti hypotéky na stavbu domu
  • Novou rubriku zahradní architektky Evy Vodrážkové: Profesionálníma očima tentokrát o umění odpočívání
  • Pokračování nové rubriky architektky Haroldové: Barvy v domě – použití růžové v interiéru.